17 Sept 2011

Berbagai kejadian menimpa -.-

Aish ..
Minggu lepas banyak sangat pekara yg agak malang berlaku in my life!

sangat sangat benci!
nak cite sikit pasal budak uma sewa yg aku dah sewa skunk ni.
minah ni dah tunangkan n akan kawen xlama lg sbb tu dia x menyewa n kena cari penganti ny
n ak la owgny.kan? kan?

tapi yg aku gile babi tak puas hati tunang dia bole plak kol ak maki2 xbg ak letak brg dulu.
n tak bg aku nengok bila ak nak sewa what e tutt.. kan diowg ni.bese la kao beli uma po mesti nak tengok banyak kali kottt. kan?ak bukan nak buat apa pon, pasal nak letak brg pon aritu kasi ni dengan tunang dia kata tak bg plak.aku bukan menyepahkan barang pown.cume kete aku dah tak muat kot letak sume brg.
aku melawan jew lah mamat bodo tu. pompuan tu ingt dia sowang je ada  tunang  nak bajet2 plak.
aku pon x suka la nak nyusakan owg.
aish gile bangang la diowg ni.

kena sound . terdiam ko. pandai la ko cakap sopan ngan bf aku. padam muka.
nak tunjuk act kat pompuan bole bla la! nak jumpa face to face lah2 xdatang . pandai takot.
caka jgn sbrg cakap.atoyai.

aisssshh. then, after aku masuk uma tu n kemas barang2 . aku terasa sangat lapa sbb tghari aku mam popia kat alamanda jewwww.lapa giler.. aku pon buat keputusan nak g uma membe baru ak as. nak mntak makanan. dah malam tuu stil turun.

skali banyak mat bangla dalam 1 uma tu. ada la dalam 12 owg. gile amai. ngeri aku lalu.. bile aku nak balik mat bangla tu bole tunggu depan pintu. isshh serammmm. aku pon mik keputusan lalu ikot tangga naik tingkat 4 then naik lift. bila sampai kat lift ada plak kucing dok ikut aku. scary wei. macam cite hantu plak. mungkin pasan aku jew -.-

Pelbagai perasaan datang bertandang.

Dalam lift plak.
bole plak mamat indon tu tegur aku tanya dok mana. sebaik bf sayang aku kol tepat pada waktuny utk ilangkan takot. ;'(
pastu pompuan tu dok  gelak2 . Again.. serammmmm!!

aishhhh. dah la dok sama level ngan aku.
seyes aku tak mo turun da bile malam. gile menakutkan flat aku tu. ;'(

kesimpulanny, serammmmm nak kuar malam ag. malam dok uma jela.

     *seramm kan my stoli? bedebar2 kan? hmmm ;'(
       kalo kowang ditempat aku mesti fobia jugak kan. 
thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: