30 Oct 2011

Konvo Gambar Gambar Konvo!

Entry sebelum dok cite what happen during my convocation's day. kan? kan?
Now, nak upload Pic. Sila sila tengok tengok ye ;)
 

 okey kowang, ni ak taw. n Hadiah Cokelat n Teddy tu dr My Sayang!

 benda first, after kuar dewan ak carik my family n tangkap gamba bersama!
love u olss!

 okey! ni my sayang yg selalu ade bersama aku dari sblm blaja hingga dah dapat pon dip.
nampak kan kegembiraan kiteowg.
syg kamu ketatketat!

Hey kowang ni gamba Pre - Convo , ye Bukan Apa ni time amik jubah
dah alang2 try amik gamba la dulu. HIHI

 ha! nengok muka berseri-seri kan? n tengok kat belakang tu penuh owg yg konvo.
dapat 2 bunga! 2patung! n 2 jenis coklat! love it!
thanks sume!


Dari kanan farahin, ak, hasna yg slalo membantu aku time study . thanks hasna!
n shamimi yang takot lipas n suka ajak  n kejut owg mam pagi2 sbb lapar sangat.



 sebelah kanan aku leya  sebelah lagi tu syika ngan syika 
suka gak gosip about bf masing2 hihi , 
kelaka muka time ni rambut agak serabut sbb rimas!


ni sebahagian kawan DT 2008-2011 yg lelaki x amai pon sangat yg ada ni ezzul,sham n yus.
yg belum kenal kan nad yg pakai tudung pelangi tu pgg bunga Bf sayang dia bg taw n yg sebelah kiri tudung ijau nuryan, sahabat sengori! yg rambut curl hazeera kawan saya yg banyak banyak cakap. ;)

 
hey. haha yg muka comel kiut miut pakai spect tu apis membe kitaowg .
thanks sbb datang beb!

Ni Farahin, BFF saya!




Mimi, Cik An Ni kawan kesayang saya taw! n sebelah lagi tu sham ,jarang ngan dia tapi still kengkawan!


 ni kawan kesayangan saya gak! anis@ anehh (kitaowg je eti sbut nama dia ok)
sangat baik suke gosip pasal BF dengan dia sbb kitaowg sekepala dalam hal tu.
Gatai kitaowg ni taw. HAHA




# sayang kowang sume! n ada gak membe yg lain x amik gamba sekali sbb sume bz dengan parents, apa pon. Sume da Konvo dah dapat segulung Diploma. Semoga sume sukses dalam idup. will miss u all a lots.!





thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: