24 Mar 2012

Lama sudah tak jenguk !

Hi alls! ( Maaf takde kaitan langsung dengan Post Title cerita dibawah ini )

yooo... oleh kerana mata tidak mahu lelap aku pon mula on my younger's sis laptop untuk kemas-kemas sikit blog aku yang dah lama tak dijenguk oleh tuan nya sendiri..aisshh kesian kamu.

ok stopp myra!
baik kita mula bercerita berkenaan pekerjaan ku sekarang?
mahu tahu apa yang aku buat sekarang?
ye la mana tahu ade orang stalker I kan? HAHA.. funny :)
hehe , Al - maklumlah.. untuk pengetahuan semua saya sudah tidak berkerja dengan mana - mana
kementerian mahu pun syarikat swasta yang lain..

oleh sebab kontrak aku kat KPL dah tama tempoh . chewah macam kan passport pulak ye nak tamat tempoh.Okey, memang aku rasa sangat down pada mulanya..

Tapi..
Aku yakin mesti ade sebab kenapa ALLAH tu menduga aku sebegini, dan dia maha tahu yang hamba nya mampu mengatasi dugaannya dengan sabar..
:)

okey boring ah cerita pasal pekerjaan ni. haaaa.. Jom layan aktiviti yang aku lakukan last week!
kebetulan.. ada Pesta Belon Panas yang ke4 kat putrajaya. dah alang -alang aku packing barang  nak hantar Kampung Halaman , tu yang dok singgah sebentar diPesta tu..

BEST! tapi yang jadi kurang sikit sebab aku tak dapat tengok belon panas tu, masa tu angin kuat so bahayakan? tu yang takde tu. It's okeyy janji aku pegi jugak pesta tu.
okey, layankan jela gambar-  gambarnya.






thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: