4 Jun 2011

HANDbag

 Aku bagi intro sikit lah pasal ..

Tadi membe aku ajak g jumpa membe aku dari terengganu balik sini cuti..

Tapi ..

membe aku cik lysa x jadi togetherII dengan kitaowg g Teluk Kemang..

Then, kitaowang decide.. 

Pegi ber2 jew lah dengan cik liza jew ;p  ( Dating lah kiranya, cik pajil .. maaf yea t'curang )

Papepon let's back to story..

Aku jejalan kat EXPO.. sekali aku ternampak Handbag banyak yang cunII .. Aish geram..

Tak dapat beli ;(

I LOVE  handbag ;)

hihi.. aku ni giler handbag.pantang nampak handbag yg sedap mata memandang! confirm aku nak ter .. BELI ;)

kalo aku ade DUIT memang aku beli handbag tadi kat EXPO T.K ..

Sebab tak de  DUIT jew  law x aku dah Beli tadi..

hmm.. sedih macam terbayang - bayang jew handbag tadi..

Tulah owg offer keje aku g tolak. Ha! Sekarang xde duit ..;( APE PON TAK BOLEH!! 

Padam muka ko  cik myra ;p

Papepon aku akan dapat kan beg yg cun tuh.. Aish geram tol lah!

Padahal kat uma aku ni dah berlambak Handbag aku jew penuh 1 laci.. Haha.

1 Pembaziran lah cik myra!

Walau ape pon ..

Aku still nak handbag tuh!

huahua ;(

takpeII lah..

cik myra.. maybe lain kali lah  yea..

;) COOL jew 









thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: