6 Dec 2011

Piesta Buku di Karangkraf : Alamak skema pulok Post title ni .

Ha.! kowang2 sume sowie agak dah lama x update new stoli moli pasal hidup aku yg macam - macam hal sekarang ni, tapi ak malas nak stoli moli benda yang negative buat nyemak je. better aku cite benda yang best n buat kowang2 yang tak pegi tempat yang aku pg sabtu tu jeles ^.^

ok ri ahad dan sabtu opss. terbalik takpe biarkan malas nak backspace. hehe 
cite ny gini sabtu ritu g jalan -jalan ronda -ronda di sunyaw piramid tengok apa yg patut sbb year end sale kan? tapi kecewa cam xbanyak sangat sale. so, ak n si dia just jalan -jalan je n nengok wayang cite ombak rindu.

OMBAK RINDU : best lah cite die bg sapa2 yg belum pernah baca novelny, tapi yg dah baca jgn kecewa sbb terlampau expect yang tinggi tentang cite tu,

 # then malam tido bilik membe2 kesayangan ku di UiTM Shah Alam,
    lepas rindu kat diowg :) thanks sume sudi layan saya ni baik2 .muah!


ok2 dah2. hehe lets stoli moli pasal post title di atas!

Hari ahadny, g karangkraf sbb ada piesta buku . memang terbaik lah sbb novel2 sume less 30% ,50% n  70%, ha sapa gile novel nyesal lah x pegi kan?kan? 
ingatkan baju, kasut je ade sale ha. buku pon ade taw akhir tahun ni. 

then, ak pon terjebak beli novel : Ombak rindu , Andai Itu Takdirny . walaupun dah lama buku ni , aku baru beli. hehe sbb aku bukan lan pecinta novel, chewahhh! ayat. hehe tak pe kan kalau ketinggalan zaman sikit. hehe

last sekali g amik Farahin  sbb die lapor diri di KPL ri senin ritu :)


ni gambarny  saje upload nak bg kowang jeles :


Penat dok jap :)


Si dia di sunway lagoon :)


bile budak gemok berposing di Sunyaw Piramid ^_*

 hehe kusyuk baca sipnopsis novel

Amai kan orang membeli belah novel. hehe :)

ha . nak balik dah amik farahin :)

thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: