28 Dec 2011

:: Si Dia Jauh Di mata dekat Di hati ::

Hai all readers and followers!

alamak lame ny tuanny blog ni menghilang ye tak ?
ada ke yg tertunggu n ternanti cite COOL story dari aku?
HAHA, perasan tan!

sebenarnya ade je masa nak update blog tapi tu lah
xde plak cite  COOL story nya.
ye lah. rutin yang dilakukan seharian sama sahaja.
So, Nothing special about me buat masa yang terdekat ni

tapi.. hati ni rasa rindu lah pada Si Dia.
terdetik nak update perasaan ni kat My Blog!
yela hari ini dia ada interview kat BAHAU.
Hopefully dia dapat keje tu.
then seminggu dia dok kat Kg,
So, tinggallah daku keseorangan :"(

eleh, macam xbiasa kan?
dulu masa kat penang
2 Tahun setengah kot berjauhan..
kawan -kawan tolong doakan si dia dapat job tuh :)














 # pagi tadi tengok MHI artis jemputan dia NEELOFA.
betul ke ejaan nama dia?
betul lah kot. sebab xminat pon dengan dia ni.
Tapi kalo paras rupa dan otak bisnes dia aku suka lah.
Hopefully satu hari nanti aku ada 1 perniagaan sendiri .
Pencetus semangat aku ni datang dr NEELOFA .

wheee :D macam xpercaya!
picture kat atas lagi lah buat aku teringat kat dia :(
thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: