6 Aug 2011

Al- Fatihah

Firstly, Assalamualaikum..

Dah hari ke - 6 kita berpuasa kan? Alhamdulillah. Amin

Balik je dari keja . settle sume hal. apa ag bersosial 
sekejap dekat FB. HEHE

Dok men commentII and chatting with my frenz. Chatting ngan 
Diana Amira, membe skola teknik aku dulu. Dia kata ak da matured. whee :D Segan! Malu!Pasan lebih kan? HEHE

Then, aku bukak2 lah FB membe yg lain jadi STALKER! sebentar,
terbuka  plak FB "Irfan Amir" , Xsure tu nama betul or x .
membe skola. Dah arwah da dia,ramai yg post FB dia terasa cam sedih,sayu dan insaf .
Dia meninggal sebab xcident. ada owang langgar. Aishh!
yang lg kesian membe aku skola teknik gak balik la dr KL 
nak tengok arwah sebelum dikebumi. 
tuptup. dia pon xcident motor terbakar. Arwah juga,
owang kata mengikut. tapi aku dah tak ingat nama dia. sbb owang panggil dia pendek je.aku tak rapat sangat ngan diowg tapi still 
kenal ;)

Bila tengok kita still ley berpose n mendapat pahala dan ganjaran yang baik tapi si Dia yg dah tiada, tiada lagi peluang sebegitu.
Apapon AL- FATIHAH la kepada sahabat aku ini. 


" Irfan Amir " n  " Pendek ".



P/s : Yang Masih bernyawa ni beringat-ingat la. n kumpul la pahala sebanyak yg mungkin dan melakukkan kebaikan.

thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: