14 Aug 2011

Hangout to Malacca Town

firstly, Assalamualaikum..


hehe cite actually . dah berlaku  2hari yg lalu  dimana . aku tak keje time tu kan. yg aku ngadu2  tuh. xde duit tuh.


HAHA.


kowang nak taw,? if kowang nak taw la kan. 
kemas2 jew rumah ritu. mandi agak lewat kol2 lbh kot. HAHA.
busuk punye owg.!
ttbe ada orang HON depan uma.


Guys, teka ? sapa? sapa?
HAHA. 


boyfriend?
NOPE!


HEHE, tp rakan sekerjaku " syamin n bellabella "
terkezut aku,dah la time tu aku bertowel bagai ag.. aishh!
diowg ajak g Masjid Tanah jap n nak ONLINE.


aku pon cemas al kelam kabut pon siap2 cepat2.
gerak.. sampai masjid tanah. then ttbe diowg kata jom p malacca town.
0_0 hahha. duit takdo ni ha!!!


xpe2 nak buat camno ikot jela.
G sana Kitaowg g Mahkota Parade then Dataran Pahlawan.
SALE!! banyak gilerrrr.. geram gila doh xdapat bile pape!!!
DUIT.DUIT. ;'((


Tp yg buat aku lg sedih aku bergado sat ngan kekasih aty aku.
pasal xgtaw nak g keluar ;(

P/s: Sayang saya . Maafkan Kekasihmu ini yaah!

# sedihsangat!.sedihsangat! #
 iloveyou.iloveyou.iloveyou.❤

Apepon layan dulu gambar ni. saja upload.HAHA








Amacam. nampak hepi kan? KAH KAH ^.^




thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: