16 Aug 2011

Rest Time

Firstly, Assalamualaikum..


Ha. nak cite sikit bangun agak lewat huhu..
dapat mesej dari bellabella kata :


myra arini tak yah keje mak aku wat sikit ;)


Alamak!
xkeje ag. cuti. xdo gaji. ;'( Nak nagis pon ade. 
HAHA. DRAMA jew lebih.
HAHA. Aku tak kisah pon cuti or tak cuti. 
sbb aku pon cam dah tak semangat nak keje lagi.
yela nak dekat2 raya ni , HA.


Tapi..


Bila kenang kan MONEY. i think i need to work for get it.
Huh! Macam 2 la ko ni myra ^.^ ngada kan ? kan? menyampah x baca?
Hopefully x.


okey.okey.okey!!


ni ayat abg jual air kat sebelah aku. 
dia ny nada tak bole bla.
hehe. Ada kene mengene ke dgn entry aku ni. ;)


sbb bowink takde uat pe apa ag update la blog ni .
sowie buat kowang baca penat2 tapi tak de
info penting pon untuk di sampaikan.
cuma aku nak jugaklah  sampaikan yg aku hari ni
"rest time" atau kata lain berehat-rehat . ^.^


ok daa. tu aje. jumpe di post entry yg lain . wheee :D




thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: