30 Jul 2011

Effa's E- Day

Firstly, Assalamualaikum..


Sekejap je raseny masa berlalu..
Dulu time skola Teknik dia lah sahabat gila -gila aku. sehingga la ke hari ini.
Dah tunang sudah sahabat aku ni. aku bila lagi? ;p
Gatal Ah ko myra.


Comel je effa td berbaju pink n mini pelamin pon 
pink jugak and banyak bunga rose bertaburan 
di atas mini pelamin serba pink. sweet jew. 
kawan aku ni dah la putih
lg comel n tersalah lah kan td.


Btw, to my beloved fren. Congrats. Love u. 
Ur are the True Friend ^.^


Ha dok cite2 ni ha my BFF  aku!



*terserlah kan kecantikan dan keayuan ny. HEHE


* Effa n En.Tunang dia.HIHI



*Ha ! ni aku ye dengan my BFF. HEHE
Owang kata amik berkat snap pic with owang tunang.
kot. kot lah kan.Eh! OPS..terberangan..



thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: