7 Jul 2011

I need to get driver license ;)

 Cakap Omputih plak!

Ha. aku sebenarnya nak menceritakan lesen kete aku ni ha.. Padahal dah lama kot ak ptt amik bulan 10 tahun lepas.ha. ngok punya lama kot aku extend lesen ak.

Al - maklum lah..

.
Student la kate kan. aku bz wat assignment n ada klas kot . dah la dulu aku blaja nun.. jauh di Utara, Pulau Pinang. Memang tak sempat ah nak balik. tiket bas pon mahal plak 43 hinggit . g balik je da dekat 100.. Makan minum ag kan.Tu yg tertangguh tu.

Sekrang dah x jadi student. cuti berehat. Lau dok uma aku merunggut bosan. Ha amik p la blaja lesen kete..
Dapat ape? Dapat penat kot. memang penat ah kan tengahari plak blaja ny. berpeluhII eden.  balik uma je. aku Bobom la kan. letih. tiga ari berturut aku blaja. Dari merangkak sampai dah bole bertatihlah kan. direct plak blaja kan?

Maybe 18/ 07/2011 aku Test JPJ dah la 20/07/2011 ade test kat PKNNS.

Tak blajo pon kena Exam la weyh!

OkII papepon.. best gak la blajo kete ni. mahir nampak ny aku dlm bidang ni. bole bawak kedepan ni.HAHA.

time blajo tu aku jumpa membe aku skola rendah.  Bagus. Mengeratkan silaturahim. ;)
N aku x bosan sangat lah kan.

K tu la aktiviti aku 3 hari berturut -turut dari 06 / 07/2011 until  8/ 07/2011.

Post kali ni banyak angka lah!

k daa..


thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: