27 Jul 2011

M.A.N.U.S.I.A

MANUSIA 

hmm kekadang aku terpikir manusia ini tak penah puas dengan apa yang dia dapat.

Tak penah  cukup dengan apa yang dia ada.

why??

kekadang aku terpikir jugak.ada aku tak cukup elok untuk menjadi seorang anak ? kawan? kekasih ? yang baik.

Maybe aku tak sempurna mana tapi..

itu tak menjadi kesalahan besar kan?

Mana ada manusia yang ati , minda , perangai yang sempurna?

that is impossible! 

kekadang aku agak sedih dengan owang sekeliling aku.

aku tak cakap aku tak bersyukur dengan apa yang ada.

Tapi bila aku buat baik dengan owang,

bila aku dah rapat gile dengan seseorang tu.

share ALL things together.

but e end .

anggap aku cam xde pape.

maybe aku memang nampak cam tak kisah.

nampak cam x rindu.

tapi hakikatnya aku sayang!!  

* hanya lah luahan hati kepada seseorang yang
 bermakna buat aku dahulu.. sehingga lah sekarang.




thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: