29 May 2011

Lumrah Hidup kew?

Sebelum tu aku bukan  sengaja nak mengata or mengumpat..

Tapi just nak berkongsi jew. tak mo lah benda ini berlaku kat aku .

Ceritanya begini_

aku rasa xsedap aty lah, cover line untuk orang  yg buat salah,,

tak de lah coverline sangat..tapi ia kan benda yg tak benar..salah lah kan..

Rasa bersalah sangatII..

Dalam Dunia ni macamII ada.. macam perangai & macamII hal.

Aku terpikir gak ,kita tak boleh percaya dekat seseorang dengan begitu senang..

senang cita macam ni lah ..

aku cite jelah. tapi tak mention nama lah. kalo terbaca maaf ye n sila lah ubah diri tu ;)

aku tertanya - tanya  jugak dalam ati muka tu beseII jew lah perangai pon beseII je lah..

Agama no komen!

Tapi ..

kenapa awek ni yg baik jatuh aty pada orang yg salah! tapi..

 lau dah jodoh tak kan nak nafikan plak,

 kuasa tuhan. kan? kan?

Mungkin ada hikmah,  kita tak taw .

mungkin tuhan tu mahu kan awek ni  membetulkan  kekasih atyny yg totally out!

Harap. awek tu tak terikut sudah .aku tak taw ni semua kuasa yg di atas ;)

Ni kes pasang banyakII lah or lebih tepat CURANG ..

kenapa nak pasang banyakII?

tak cukup sorang kew?

salah ke lau pompuan tu ada batasIInya. yelah awek tu USTAZAH kan.

 so pahamII lah. sume tak boleh ;)

TERHAD ..

tapi ngan awek lagi 1 sume boleh. tu pasal laki tu buat hal.

tapi tak patut lah. Salah ke awek tu? dia cuma berpegang pada prinsipnya!

  Maaf ye. 

Moga Awek mithali ni sedar lah cepat ;)

Aku tak leh uat pe. X leh kaco hal owang. Sbb nasib aku pon aku tak taw.

Tapi..

Laki ni betulII xsedar diri lah!

 Dah 2 owang dah terjadi cam ni.. orang di sekeliling aku jugak lah.

Yang sowang ni lagi lah ! dah kawen plak tu still buat hal..


kesian isterinya yang tak taw pape..

Hopefully diowang sedar yg mana kaca & Permata ?

k.. ;)


* aku pon bukan baik sangat, biasalah manusia selalu melakukan kesilapan ..
tapi bendaII macam ni lah boleh dijadikan pengajaran 
&
membetulkan kesalahan kita juga ;)




thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: