15 May 2011

Welcome to my own world ..


  • Firstly. Aku nak thanks ah kat si Princess of Heart coz she makes me wanna do my own blog..sekarang jam dah menunjuk  pukul 15.13 p.m on 15/ may aku berjaya menghasil blog aku. chewah! poyo je kau myra ;)  eh.. aku lah tu..
  • Cak.. Opss yang kat atas tuh aku lah.. hihi cute tak? eii perasanye..ehem II ayat tu bese my Bf jew suka cakap.. puji II konon. ingat owg cair lah.. kah kah.. opss..  tertulis plak dah ada Bf.. Later, i will introduce my Bf plak yea. skunk aku nak cite sikit ah pasal diri aku. K, aku nih anak first dalam family. a.k.a akak yang ada tanggungjawab berat seberat guni. haha n dah tentu aku ni sorang yg bertanggungjawab lah kan. Aku ada 3 adik yang agak nakal degil + kuang ajo n kekadang manja ah.. haha.. time tergedik tuh abis sume cite dalam dan luar aku taw, jeng .. jeng ..jeng .. ( Macam sound effect dalam cite Man Laksa) dan aku baru jew bis blaja ( Budak belajar oo.. pandai lah tuh ) in Diploma Tourism Management kat negeri yang banyak mami tinggal. hihi ( Penang lah) dan Skunk aku jadi pengganggur terhormat  .That's All from me right now.. later i cite lagi.. cer cite.. cer cite .. 




thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

4 comments:

miss lolipop said...

huiii ... miss kojack .. kasih di terime =)

Dunia Amyra said...

ok princess of heart ;) xde hal.

Anonymous said...

Mila!!!!!!!!!! :D

Dunia Amyra said...

yup.. hafiz ;) mila baru blog.. kiut x blog mira ?