21 May 2011

Makin Lama Makin Meluat ;(

Akademi Fantasia  ni makin aku tengok makin meluat jadinya...

Sowie lah pada yg masih meminati "Rancangan Realiti TV"  Nih..

Tapi ..

X ley nafikan suara diowg memang bagus, sedap, lunak , nyaring.. apa lagi..ha..

tak taw lah plak  salah sapa :  Tenaga Pengajar or Pelajar tu sendiri..

Bila baca paper bile ntah .. Cikgu Syafi tu kate budakII tuh yg tak nak blaja dengan bersungguh..

Aish.. 

Ni lagi 1 ..dah di bagi kesenangan ,,

Tapi x nak mengunakan dengan sebaik...

Tulah Manusia , bila tuhan  bagi  macamII xnak lak appreciated..

Kalo ak pandai nyanyi, aku pon nak gak masuk AF tu.. tengok cam syok jew..

* tapi suara memang xsedap lau aku nyanyi asenya lagi menyampah owgII yg cam aku ni nak tengok AF..

Baik aku layan Maharaja Lawak  jea lah! Boleh hilang stress gelakII. haha

* sejakII takde amir ni senang sikit hidup  aku nih nak tengok Maharaja Lawak ..

( Maaf ye Mr.Amir.. coz i'm not one of ur fans)




thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: