19 May 2011

Teringat ;(

Haa.. wake up  at 9.45 P.M.. hmm slalo camni.. xpenah lah bangun dengar ayam berkokok  n menghirup udara pagi yg segar ..kalo bangun mesti matahari dah terik panas.. damn! cam ne nak ubah diri nih..  

Tapi..

walaupun wake up a little bit late, aku x malas ok.. 
Bangun jew rutin yg biasa aku buat adalah ..
 Kemas rumah dari Depan sampai lah ke Dapur..kira berkilat lah rumah tu dibuatnya. chewah  ni dah cam puji diri plak.hihi.. ops terlebih sudah..
Tu lah keje aku SejakII dok uma ni jadi penganggur terhormat..

Aku tunggu gak lah akak tempat keje lama ak tu callingII tapi xde plak. BOSAN tahap gaban dah nih.. gaban tu ape yek ?
 ....
Papepon dalam tengah syok lah buat rutin harian nih. dok mop rumah.. teringat plak kat kengkawan..
Haish!  Rindu lah kat diowg ..

Tetiba aku terpikir plak.. soklan yang xde jawapan jew,bila aku pikir mesti xde jawapan utk soklan nih.. mencabar betol soklan nih.. 

Soklan ny berbunyi begini .. chewah ! 
: Nak sambung study or keje??

susah la nak dapatkan jawapan..

ary tu ada keje kosong kat PKNS aku apply dah dengan si Dia...
Aku apply Pen. Peg . Tadbir  tapi xpat jawapan. yelah 8000 orang plak yang mintak susah gak lah .. Harapan tipis.. bergantung pada rezeki aku lah.
kalo dalam mase cuti dapat keje yg bagus.. aku mungkin lah x further stdi.. hmm..( aik macam dah dapat jew jawapan bagi soklan tadi ) 

okII lah..tu je kot buat masa sekarang! 

Papepon 

Rindu kat kengkawan Tourism Management

Ni lah gamba last yg semapat snap untuk dibuat kenangan masa kt Penang ;)







thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: