28 May 2011

Finally ;)

Mengira dan mengira masa untuk mengetahui result final Dip Aku!

Finally! on 25/05/2011 aku mengetahui jugak result aku. ;)

Aku tak minta lebih. 

Dalam Otak aku. Aku just Nak lulus during my Practical jew, then GRAD sbagai seorang pelajar UiTM

 Chewah ! Ayat nak berpuitis aje. ingat bercinta apa!

Pagi 2 lagi aku dah semangat bangun jew dari tido without membersihkan diri, terus on laptop.. check

Email,!

Siap Pejam pejam mata. suspen la konon.. HAHA

BukaII jew mata.. terbeliak terus biji mata aku yg itam nih. 

Nak taw? Result aku dapat bape , yang sampai terbeliak biji mata?

HAHA. aku dapat 4 rata ( Owang Melayu kata lah!)

In english ny 4 flat! sapa yang x idam kan dapa angka bertuah ni. ;)

Akhirnya , aku berjaya! berjaya dengan cermelang,,

Walaupun aku agak terkilan kerna CGPA aku overall tak lepas 3.50..

sipiII jew lagi. HAMPA. tu la.. masa Part 1 &2 maen 2 ag .. lau x.. 

agaknya lau nih pon dah ter beliak biji mata ni kan lepas 3.50..memang terkeluar terus biji mata aku. HAHA.

mungkin sbb tu lah tuhan bg aku 3.43 jew supaya biji mata aku tak terkeluar. HAHA.

lastly, aku nak ucap thanks a lot to my cayunk! coz tolong aku time wat report. 

TANPA MU sapa lah AKU!

;)

* update sangat lah lambat pasal ni sbb BLOGGER wat hal! spoil ;(



thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: