16 May 2011

Extreme Park PD

Wow! cam x caya jew aku g Extereme Park PD ( Klik lah kat situ, if sesapa lah yg nak tngok tempat nih or nak pg..) wah! siap promote lagi tuh. ..

Tempat nih ada macam II games ; Go kart , PaintBall, Karokae n macamII lah..

Macam jauh jew aku citew ni padahal sejengkal jew dari rumah aku.. tapi aku xpenah pegi.. ari nih tup tup.. aku g jgak akhirnya ..

Idea ni datang dari Mr Apis ( Kawan sekerja my daddy ) ajak la wo de mei mei  g go -kart .. ye lah orang kaya baru.. ( kira nak belanja lah)  wo de mei mei nih pantang di ajak.. konfem ikotnya! dan aku pon join jew lah sekali..

Tapi..

Aku tak main lah benda alah tu.. 

sbb takot x sampai.. (upeII nya sampai taw) tu lah .. memperkecilkan ciptaan allah lagi .. aish. kan dah menyesal xdapat main.. aku sedar boleh sampai time aku suoh wo de mei mei tolong snap pic aku lah  n time tuh diowg dah main 8 laps dah , konon II nak buat kenangan .. ;( . ko ni lah myra.. kalo x dah  main dah benda alah tu..

Bila nampak diowg main cam best jew.. terdetik jugak nak join ;)

Tapi.. tadi owg ajak aku yg belagak tak nak, so aku decide xpayah lah main .. aku just snap pictures wo de mei mei & Mr . Apis .My mum pon datang taw tngok kiteowg main
(kiteowg lah sangat ..ak xmain pon.. HUH!! )

Tengok diowg cam had fun jew.. rugi ;(
maybe next time myra ( pujuk haty sendiri )

Ni lah pic yg aku sedar sbnarnya aku pon bole main benda alah nih ;(


thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: