15 May 2011

Neave Tetris

Mood tetibe nak cite pasal game yang aku suka men bile aku tension   lah,

nak taw game pe?

" Neave Tetris "


Walaupun owg kate games nih x mencabar.. macam budak2 jew main.. tapi aku peduli ape game nih je ley buat penyakit tension aku ilang .. ok lah dari buat benda yang negative n mengarut, right?

Ak tengah baik nih nak cite lah sikit pasal game nih . chewah poyo je kau mira ;) ( I did it again)

Setahu aku lah game ni ada 10 levels tapi yang paling ak sempat sampai level 5 jew.. asenya lah.. laju oo.. susah nak pick up.. tapi ak heran lah si Princess of Heart  nih .. teror main dari aku. Mesti game tu ada cari yg betul untuk main kan ? aku jew tak pandai nak cari cara yg betil untuk main game nih.

tapi skunk ak malas dah nak maen sbb ..

Aku asyik kalah jew ;( hua hua.. sob sob..

tapi aku nak cite sikit lah cara nak main die..  walaupun sebenarnya anak buah aku, dania umur 2 tahun mungkin pandai main lah sbb cara nak maen ny kacang jew.. tapi kan.. kena tunggu umur dania tambah lagi 3 tahun lah hihi means masa umur dia 5 tahun baru aku boleh ajar dia main, xpon suoh ah dia baca kat blog "Dunia Amyra". hahaha ( kejam kedekut ilmu )

ok nih lah cara nak maen die ( aku copy paste dari owg lain ) sbb ak malas nak explain t jadi panjang plak.. HAHA..



Use the arrow keys to move
Fast drop – ctrl or space key
Rotate clockwise – up key or X
Rotate counter-clockwise – Z
Pause game – P
Quit game – Q
Mute sound – M
Theme tune – T
Faster keys – K

Ehem II Aku nak tunjuk jgak lah anak buah aku yg bakal main games ni kira mewarisi lah kan ;)
         Cute kan Baby Dania ;)



thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: