20 May 2011

Pengalaman Interview Kali ke 2..

 Pengalaman ke 2 di Interview .. 

hmmm..

Dasyat  gak lah kan..

1st dulu aku 3 owg jew pesaing aku,.. chewah.!

yg nih lbh 10 orang gak lah..

konfemII lah aku nak menunggu  tu lama..

aku datang kira awal lah.. kol 9.00 A.M..

tapi aku owang yg ke 3 last di' Inteview..

Sadis jadi aku.. macam x adil jew .

 then,  masa Interview dia tanya benda yg merepek & tak professional  langsung..

Pasal Organisasi tu langsung tak tanya & boleh plak tanya pasal personal owg..

Contoh soklannya berbunyi begini 

; Kamu baik ke dengan dot..dot.. dot.. tu?

aik..dalam aty aku berkataII gak lah xde soklan pelik lagi ke dia nak tanya..

then aku jawab lah baik sebab sedara lah..

tup tup..

aku taw cite rupanya yg penemuduga aku tuh..

GADUH dengan sedara aku nih.. tapi bole plak tanya soklan camtu kat aku?

Nape soklan tu bole mengembangkan lagi organisasi tu kah? 

hai.. Dunia .. Dunia.. MacamII owg aku jumpa & Pelbagai perangai..

Dengki tak abisII 

Bila kita kerja elok kena..

xkeje elok pon kena..

Ada je yg nak ditindasnya,,

Pelik..

tapi tulah kenyataan di Alam Perkerjaan ..

dari analisa aku lah ;)

So, e moral of story ..better aku diam n buat keje aku jew.. 

no need to masuk campur hal owg n perfom e best!

Tu pon kalo dapat keje ..

That's All ..


thanks yo! baca dis entry, sila komen yea ..

No comments: